6 december Punakaiki

6 december 2017 - Punakaiki, Nieuw-Zeeland

Hoi allemaal,

Tjonge dat was me een dag zeg gister! In de avond in een private hot pool wat bijgekomen. Na nog vele helikoptervluchten in de nacht weer vertrokken naar de volgende bestemming. Dat is dan toch wel leuk dat je de hele nacht nog door vliegt; in mijn dromen dan. Echt waar voor je geld.🤗

Wederom een hele dag rijden door allerlei landschappen. Via de bergen rijden we richting Punakaiki. Als must see de Pancakes Rocks. Daar komen we langs dus bezoeken we meteen. Indrukwekkend die rotsen in de zee opgebouwd uit laagjes. Prachtig wandelpad. Door naar t huisje. Ligt verscholen in het bos. Een treehouse uit 3 lagen. Wij zitten onder waar het dus erg donker is. En gigaveel zandvlooien. Inge gaat wat voor haarzelf doen en ik trek mijn loopschoenen aan. Struin in mijn eentje wat rond over paden, rotsen en probeer op het strand te komen. De ruige kust laat dat echter niet toe. En het is weer erg warm. Er is helemaal niets in dit plaatsje naast wat eettenten. Daar eten we zalm met een pul bier. Daarna naar bed. Erg slecht geslapen door een te dun kussen en het niet kunnen ondersteunen van mijn arm. Op zich gaat het heel goed maar zo’n nacht werkt niet mee. Kreeg net voor de vakantie nog te horen dat er een klein stukje bot los zit. Ik had erg stijve spieren maar dat is door rust wel een stuk beter. Durf het bijna niet te zeggen maar rust doet goed en ik heb echt geen rust gehouden voor de vakantie. Lesje voor mezelf.

Vandaag door naar Abel Tasman, schijnt erg mooi te zijn. Foto’s komen later; erg slechts wifi alhier.

Tot snel, Gon

1. Helka Tenneij:
    9 december 2017
    Wauw Gon, wat een prachtige avonturen!! Dit blijft een fantastische herinnering voor altijd. Geniet er nog maar lekker van!
    Liefs Hella 😘
    Soms komen ze uit ...
  3. Daphne:
    10 december 2017
    Geweldig hoor, n super mooie ervaring !!! Een vakantie om nooit te vergeten 😘
    Lieve groetjes uit een wit zeeland
    💋Daphne