20 november

20 november 2017 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Hoi lezers,

We zijn er!!! Jeetje wat een reis. Eerst 12 uur vliegen naar Singapore. Daar waren we om 6 uur, voor jullie 7 uur terug. Een nacht over geslagen. Wel goede vlucht gehad met een wat harde landing omdat het een korte landingsbaan is. Met de taxi naar Marina Sands Bay; wat een gigantisch hotel. Op het dak geweest met prachtig uitzicht. Beetje overvallen door de hitte: 34 graden en heel vochtig. Jetlag speelt ook een rol, daarom op tijd terug gegaan naar de luchthaven. Op ons gemak de tijd uitgezeten tot de volgende vlucht en weer 10 uur zitten. Eerste uren geslapen echter met veel onderbrekingen. Het ee moment valt m'n hoofd om, het andere zit ik te kwijlen, dan slaapt m'n been, dan turbulentie en ga maar door. En ja Marieke er zat een ugli schuin achter me die alleen kon janken. Dus ik weet weer hoe het voelt om nachtdienst te hebben. En jeetje wat was het koud in het toestel.

En dan komt Nieuw Zeeland in zicht. De bergen met sneeuw op de toppen, de zee. 18.704 km van huis. Niet te geloven. Het gevoel als we landen; zo bijzonder om dit mee te mogen maken. Inmiddels is het 11 uur in de ochtend, voor jullie 12 uur eerder. En dan een lovely B&B in Christchurch, we voelen we ons meteen thuis. Even in de douche en een rondje door de stad. Veel waard zijn we niet. Morgen de huurauto ophalen. Wennen aan links rijden. En op naar Akaroa; Hector dolfijnen spotten.

Maar nu eerst liggen in een bed! Bijna 3 dagen op maar het is zo bijzonder! We zijn in Nieuw Zeeland!! We did it!

Gon

1. Marieke:
    20 november 2017
    Waaaaauw wat een gave foto’s!!
  2. Yvonne Blanken:
    Prachtige foto,s! Indrukwekkend
  3. Irene:
    20 november 2017
    Nu al helemaal geweldig om je verslagen te lezen ! En prachtige foto's !!
  4. Gitte:
    Mooi hoor!!
  5. Perry:
    Mooie foto,s.
  6. Anita Duijzer:
    20 november 2017
    De reis om er te komen zit er op nu komen de mooie dingen en avonturen heel veel plezier