29 en 30 november Arrowtown

30 november 2017 - Arrowtown, Nieuw-Zeeland

Hoi hoi,

I'm back again. Dit keer niet zo heel veel te melden. Nou jongens het gaat saai worden. Nou dat nooit natuurlijk aldus Jan; met Gon is het nooit saai. Dus wat zal het saai zijn nu in Wijk en Aalburg. En op het werk. En op het hardlopen. Joh zie dutten helemaal in. Maar ik mis jullie wel natuurlijk. Met de stralende zon en prachtige omgeving.

Inmiddels aangekomen Arrowtown. Wederom een prachtige route door bergen en natuur. We verblijven nu op een vakantiepark in een klein huisje. Maar alle gemakken zijn aanwezig alleen wat eenvoudiger. Maar dan moet ik wel zeggen dat we heel erg verwend zijn met de mooie locaties die we hebben gehad. Vooral The Catlins. Ik kan het wel blijven zeggen; the most beautiful place of the world. Maar nu zijn we bij de vrienden van Inge en dat is ook heel bijzonder. Ontzettend aardige mannen die voor ons koken en een heel programma klaar hebben liggen. Dus dat betekent verhalen die je niet kent zoals over de Chinese village. Lekker bakje koffie in een prachtige tuin. Ja het gaat maar door.

Een minpuntje; we hebben ons internet er doorheen gebrast... 8 GB. Dus jullie moeten het met minder gaan doen. Niet meer zoveel foto's en filmpjes. Maar dat komt later wel weer goed hoor. Vooralsnog stellen we het prima. Moet wel eerlijk zeggen dat het missen van thuis er wel wat meer is. Vooral omdat ik al deze mooie dingen met hun zou willen delen. Maar het komt goed hoor. Veel sterkte in het koude Nederland terwijl wij er hoogzomers bij lopen.

Doei doei

Gon

1. Jan Swets:
    30 november 2017
    Wij missen jou ook schat
  2. Jcomien:
    30 november 2017
    Hoi gon

Leuk om je verhalen te lezen en de prachtige foto's te bekijken. Hier in het heerrlijke nederland gaat het allemaal zijn gangetje..het is lekker stil op het werk...4 weekjes bijkomen haha...nee natuurlijk hebben we het vaak over jou en zijn benieuwd naar al je fotos.
    Geniet er nog lekker van..
    Gr jacomien
  3. Nelleke Verbeek- Groot Enzerink:
    1 december 2017
    Ha Gonda en Inge,

Troost je Gonda...in Wijk en Aalburg is het nooit saai!
    Je houdt t.z.t. gewoon een avond voor al je trouwe volgers, scheelt weer GB.
    Hier is het enigszins winters aan het worden, een beetje mistroostig weer, in de alpen ligt volop sneeuw.
    Flink sparen en samen met Jan en de kinderen nogmaals zo'n mooie reis maken.
    Groetjes ook aan Inge.
  4. Groet Ina:
    1 december 2017
    Natuurlijk mis je ons😂😂😂in de regen en de kou anderhalf uur op het bedrijventerrein rondjes lopen!😂😂😂 geniet van al dat moois daar
  5. Marjoke romijn:
    2 december 2017
    Weer prachtige foto’s , stilletjes een beetje jarloers op het mooie weer daar 😜, T’his hier namelijk errrggg koud!!... maar zonder gekheid, genieten jullie maar lekker daar, dan kijk ik weer uit naar jullie nieuwe belevenissen ..